رویش جوان

روشنگری، مطالبه گری و تولید محتوا!

شماره تماس:

https://www.royeshejavan.ir
فرهنگ

خاطراتی از شهید نوروزی ; خانواده شهید روایت می کنند ; جالب و خواندنی

مشخصات

 حسین نوروزی

 نورمحمد

 بسیجی

 1349/07/07

 شهر ابوزیدآباد

 1367/01/28

 فاو

 استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بهمئی پارک شهدای گمنام لیکک

خاطراتی از شهید نوروزی ; خانواده شهید روایت می کنند ; جالب و خواندنی

خاطراتی از شهید نوروزی ; خانواده شهید روایت می کنند ; جالب و خواندنی

حسين نوروزی  در سال 1349 در ابوزيدآباد از توابع شهرستان آران و بيدگل ديده به جهان گشود. ایشان دوران كودكي را در آغوش گرم خانواده­اي مذهبي، باايمان و زحمت‌كش تربيت يافت. تا كلاس ششم ابتدایی تحصيل كرد امّا بعد از آن ترك تحصيل نمود و به شغل كشاورزي در كنار پدر مشغول شد.

 مدّت‌ها در اين شغل بود و از اين طريق هم، امرار معاش می‌نمود و هم به پدر كمك مي­كرد تا اين‌كه در تاريخ 1367/01/22 به منطقة جنوب اعزام شد و در مورّخة 1367/01/28 در عمليّات تك دشمن در محلّ فاو به درجة رفيع شهادت نائل آمد و به علّت زياد بودن آتش دشمن، پيكر پاك ایشان در زير آتش باقي ماند و سرانجام، شهيد مفقودالجسد اعلام گرديد.

روحش شاد و راهش پررهرو باد 

 

خاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنیخاطراتی از شهید نوروزی / خانواده شهید روایت می کنند / جالب و خواندنی

دسته بندی ها
اجتماعی
78
سیاست
5
بین الملل
79
علمی
7
فرهنگ
88
ورزش
11
خانواده
16
اقتصاد
50
مجلس
47
سلامت
6
بهمئی
46